„Emocijų pažinimas ir išlaisvinimas”. „Mąstymo klaidos. Žmonių gyvenimo žaidimai”.

Tęsiame partnerystę su VšĮ Socialinių inovacijų centru. Labai naudingus, įdomius, praktinius užsiėmimus gimnazistams veda psichologė Aurelija Jankienė. Temą “Emocijų pažinimas ir išlaisvinimas” vedė viešnia pas mus, gimnazijoje. O į užsiėmimą antrąja tema, gimnazistai vyko į Socialinių inovacijų centrą. (Ir tai jau ketvirtas trečiadienis, kai mokiniai keliauja ten. Labai džiaugiamės partneryste). “Labai patinka! Nereali psichologė veda šias veiklas, labai supratinga ir stengiasi „įsijungti“ į mūsų amžių. Mus išklauso, domisi mumis, mūsų mintimis, išgyvenimais. Užsiėmimas apie emocijas buvo labai įdomus, ir viskas, ką ji pateikė (užduotis su nuotraukomis, su piešimu), parodė, kad daug ką galima suprasti apie save iš tokių paprastų dalykų. Taip pat įrodė, jog piešimas mus nuramina”. Dominyka, III kl. “Įdomu buvo kažkaip “kitaip” išreikšt savo jausmus, tiesiog piešiant, gal ir buvo žinomas toks dalykas, kad taip galima, tik kažkaip niekada pati to nesiėmiau, todėl buvo smagu ir naudinga pagaliau išbandyti”. Ugnė, III kl. “Jaučiausi, įdomiai. Gavusi šią užduotį, maniau jog tai nieko ypatingo…, kol nepradėjau jos vykdyti. Turėjau baltą lapą, kurį privalėjau nuspalvinti visą taip, kaip šiuo metu norėčiau, kad jis atrodytų…Vėliau tik supratau, kiek emocijų išpešė iš manęs ši užduotis… Mane privertė susimąstyti pačiai apie save…”. Monika, III kl. Užsiėmime „Mąstymo klaidos. Žmonių gyvenimo žaidimai” kalbėjom apie mąstymo klaidas, kaip suprast kada jos būna, kaip jų atsikratyt. Tada darėm savęs pažinimo užduotį, laišką rašėm apie save sau”. Greta, IV kl. “Kalbėjom apie mąstymo klaidas, kaip mes patys save nuteikiam dar prieš patį įvykį, susigalvojam blogiausią scenarijų ir taip patys sau viską apsunkinam. Kalbėjom apie etiketes, kurias klijuojam ne tik kitiems, bet ir sau. Pavyzdžiui, jei kažkas nepavyksta, save vadinam netikėliais, nevykėliais ir panašiai, o vietoje to tiesiog turėtume sau pripažinti, kad mums tiesiog nepavyko ir tiek. Dar kalbėjom apie tai, jog dažnai smulkmenas sureikšminam, o svarbius dalykus nuvertinam ir jiems leidžiam tiesiog praslinkti pro šalį. Anksčiau buvau girdėjusi apie tai, bet dabar dar pagilinau žinias apie tai, kad mes patys filtruojame išgirstus žodžius ir girdime tik tai, ką norime išgirsti. Na, o po to individualiai atlikom praktinę užduotį lyg trumpą savo gyvenimo refleksiją…”. Austėja, IV kl.