

Socialinis emocinis ugdymas gimnazijoje
Lapkričio 20 d. III kl. gimnazistai turėjo integruotą, kitokią etikos pamoką. Pamokoje buvo analizuojamas jausmas-liūdesys: pirminės liūdesio stadijos priežastys, užsitęsęs liūdesys, o ypatingai- liūdesio valdymo būdai, norint išvengti kenksmingų šio jausmo pasekmių. Pamokos metu gimnazistai atliko praktinę užduotį „Laužytų linijų šalyje“, interpretavo, aptarė piešinio gautas formas ir galimas interpretacijos reikšmes. Siekiant gerinti savo emocinę sveikatą buvo aptariami ir praktiškai išbandomi metodai, technikos, kaip valdyti liūdesį bei kaip nemaitinti savo vidinio „liūdesio drakoniuko“, kaip padėti sau ir išvengti jo augimo ir vystymosi į „drakoną – depresiją“. Mokiniai pasimatavo, įsivardijo savo emocijas EMOMETRE. Pamoką organizavo gimnazijos visuomenės sveikatos specialistė Agnė ir etikos mokytoja Dovilė.