Gimnazijos tarybos sudėtis 2024-2025 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Atstovavimas | Pareigos taryboje | 
|---|---|---|---|
| 1. | Silva Saliamorienė | Tėvų atstovė | Pirmininkė | 
| 2. | Redas Jablonskis | Tėvų atstovas | Narys | 
| 3. | Saulius Kojis | Tėvų atstovas | Narė | 
| 4. | Jūratė Butkuvienė | Mokytojų atstovė | Narė | 
| 5. | Vaiva Malinauskaitė | Mokytojų atstovė | Narė | 
| 6. | Aušra Stonytė-Margienė | Mokytojų atstovė | Narė | 
| 7. | Armandas Keras | Mokinių atstovas, III c kl. | Narys | 
| 8. | Jarūnė Šataitė | Mokinių atstovė, II c kl. | Narė | 
| 9. | Adrija Bertašiūtė | Mokinių atstovė, III d kl. | Narė | 
| 10. | Agnė Minickaitė | Socialinių partnerių atstovė (visuomenės sveikatos priežiūros specialistė) | Narė | 
Gimnazijos tarybos funkcijos
- Teikia siūlymus dėl gimnazijos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių.
 - Pritaria gimnazijos strateginiam planui, metiniam gimnazijos veiklos planui, nuostatams, gimnazijos darbo tvarkos taisyklėms, kitiems gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems direktoriaus.
 - Teikia siūlymus gimnazijos direktoriui dėl nuostatų pakeitimo ar papildymo, gimnazijos vidaus struktūros tobulinimo.
 - Kolegialiai svarsto gimnazijos lėšų naudojimo klausimus.
 - Išklauso gimnazijos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus direktoriui dėl gimnazijos veiklos tobulinimo.
 - Vertina direktoriaus metų veiklos ataskaitą ir teikia sprendimą dėl ataskaitos savivaldybės veiklos tobulinimo.
 - Teikia siūlymus savivaldybės tarybai dėl gimnazijos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo.
 - Svarsto mokytojų, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar gimnazijos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus direktoriui.
 - Teikia siūlymus dėl gimnazijos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant gimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius.
 - Svarsto direktoriaus teikiamus klausimus.
 
    Pamokų laikas
                
                
                
			
				
				
				
				
				
				
				
	
    
        