Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025–2026 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. |
Jurgita Ribikauskienė |
Formaliojo švietimo ir pagalbos mokiniui skyriaus vedėja |
Pirmininkė |
2. |
Gitana Kurapkienė |
Socialinė pedagogė |
Pirmininko pavaduotoja |
3. |
Erika Urbonienė | Bibliotekininkė | Sekretorė |
4. |
Rasa Jarmolavičienė | Specialioji pedagogė | Narė |
5. |
Jolita Krūmienė | Psichologė | Narė |
6. |
Jūratė Burneikienė | Technologijų mokytoja, klasės vadovė, karjeros specialistė | Narė |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos:
- atlieka Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas;
- teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo;
- atlieka mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą;
- organizuoja ir koordinuoja mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, bendrojo ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą;
- teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
- kartu su Gimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes 2 baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrina sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą;
- inicijuoja vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą;
- pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoja vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą;
- inicijuoja mokiniui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų skyrimą, jei tėvai (globėjai, rūpintojai) nesutinka su Komisijos jų vaikui siūlomu mokymo proceso organizavimo būdu, švietimo ar kitos pagalbos teikimu.
Pamokų laikas