<strong>Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazija</strong>

Kviečiame susipažinti su Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazija     

Kas yra Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazija?

Šiaulių Stasio Šalkauskio gimnazija yra mokykla.

Toliau šiame tekste ją vadinsime mokykla.

Šioje mokykloje vaikai mokosi:

  • 9 klasėje,
  • 10 klasėje,
  • 11 klasėje,
  • 12 klasėje.

Kur mokykla yra?

Mokykla yra Šiaulių mieste.

Mokyklos adresas yra  S. Šalkauskio gatvė 3, Šiauliai.

Ką mokiniai veikia mokykloje?

Mokiniai mokykloje mokosi įvairių dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • anglų kalbos,
  • matematikos,
  • istorijos,
  • biologijos,

Biologijos pamokoje mokiniai mokosi apie gyvybę žemėje.

  • geografijos.

Geografijos pamokoje mokiniai mokosi apie skirtingas pasaulio šalis.

  • muzikos.

Dar mokiniai dalyvauja:

  • įvairiuose renginiuose,
  • sporto varžybose.

 

Mokiniai taip pat gali lankyti įvairius būrelius.

 

 

Kada mokykla dirba?

Mokykla dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Pamokos vyksta pagal tvarkaraštį.

Tvarkaraštį parengė mokyklos direktorė.

Tvarkaraštyje yra parašyta:

  • kokia pamoka vyks ir
  • kelintą valandą ji vyks.

Kas yra mokyklos direktorė?

Mokyklos direktorė yra Loreta Tamulaitienė.

Ji vadovauja mokyklai.

Norite apie mokyklą sužinoti daugiau?

  • Paskambinkite mokyklai telefonu.

Mokyklos telefono numeris yra

+370 652 59221.

  • Parašykite mokyklai elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninio pašto adresas yra gimnazija@salkauskis.lt

 

Mokyklos darbuotojai atsakys į Jūsų klausimus.

Autoriai

  • Tekstą parengė Erika Urbonienė.
  • Tekstą redagavo Miglė Baltrūnaitė.
  • Tekstą vertino Kristina Meigytė.
  • Teksto vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:

  • magnific.com


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.50—10.35
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 12.55—13.40
  • 7. 13.50—14.35
  • 8. 14.45—15.30
  • 9. 15.40—16.25