TŪM projekto naujienos – birželis

Palydėdami mokslo metus ir pasitikdami vasarą, gimnazistai dalyvavo dar keliose TŪM projekto veiklose.

 

Dalyvaudami TŪM projekte, gimnazijos būrelio „Inžineriniai projektai“ mokiniai turėjo progą išbandyti STEAM veiklas, kurios vyko Kauno tvirtovės VII forto edukaciniame centre.

Eksperimentuodami chemijos laboratorijoje mokiniai išsiaiškino, kuo polimerizacija skiriasi nuo polikondensacijos, susipažino su gamtiniais, dirbtiniais ir sintetiniais polimerais bei jų panaudojimo sritimis, taip pat gamino kamuoliukus šokliukus, „šlykštukus“.

Biologijos laboratorijoje mokiniai pakartojo kraujotakos sistemos veikimą, funkcijas bei sandarą, susipažino su pagrindiniais preparavimo principais ir savarankiškai atliko širdies preparavimo procedūrą, išnagrinėjo širdies sandarą.

Fizikos laboratorijoje mokiniai susipažino su nemetaliniais laidais, jungė elektros grandines nuosekliu, lygiagrečiu, mišriuoju būdu, aiškino Omo dėsnį bei palietė brangiausią R. J. Van de Graafo kūrinį, kuris perduoda žmogaus kūnui savo krūvį.

 

Menas turi provokuoti! Mokymasis turi skatinti kritiškai mąstyti! Įspūdžiais, įgūdžiais, idėjomis įdomu dalintis, kad tai būtų galima pritaikyti, atrasti, ieškoti ir tobulėti.

Su tokiomis idėjomis gimnazijoje kuriamas MOKYTOJŲ KLUBAS.

Birželį jau įpusėjo TŪM projekto veiklos, kurių metu mokytojai ieško idėjų, kur, kaip, kodėl naudingas ir reikalingas „Mokytojų klubas“. Lektorė Vida padeda paieškoti kelių, kur link galima būtų pasukti, ką pritaikyti ir kaip pasidalinti.

 

Birželio mėnesį gimnazijoje pasibaigė TŪM projekto „Mano kitoniškumas – stiprybė“ mokymų programos veiklos, kurias vedė įmonės „Kur dėti akcentus? MB“ lektoriai, kurios buvo organizuotos siekiant kurti atvirą ir tolerantišką bendruomenę, skatinti didesnį mokinių pasitikėjimą savimi, užtikrinti geresnę savijautą gimnazijoje. Dvi dienas trukusių užsiėmimų metu buvo ieškoma būdų, kaip įtraukti į bendrą veiklą įvairių mokymosi gebėjimų ir skirtingų gyvenimo patirčių turinčius mokinius, kaip skatinti atvirumą, mokyklos bendruomenės toleranciją, kaip ugdyti gebėjimą išlaikyti atvirumą kitoniškumui. Viena iš bendravimo ir kūrybos veiklų buvo „Repo sesija“, kurios metu atliktos užduotys atskleidė mokinių stiprybes ir parodė, kaip kitų kitoniškumas praturtino komandą.

Anot „Kur dėti akcentus? MB“ lektorių, mokymai buvo organizuoti siekiant, kad jaunuoliai pirmiausia patirtų savo ir kitų kitoniškumą, atpažintų vertybes, skatinančias jų elgesį ir mąstymą, ir geriau suprastų savo bei kitų elgesio priežastis, nes tai padeda lengviau priimti savo ir kitų kitoniškumą.

 

 

 

TŪM projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina #Europossocialiniofondoagentūra.

Kartu su #tūkstantmečiomokyklos.

#TŪM

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas