Karjeros centras informuoja

GIMNAZISTAI INFORMACINIAME SUSIRINKIME “MOKINIŲ ĮSIDARBINIMO GALIMYBĖS VASAROS METU”

Gegužės 21 d. II – IV kl. mokinių grupė dalyvavo informaciniame susirinkime “Mokinių įsidarbinimo galimybės vasaros metu”, kuris vyko Šiaulių Jaunimo darbo centre. Centro vyr. specialistė E. Jocienė ir Šiaulių teritorinės darbo biržos atstovas pristatė gimnazistams atlikto tyrimo rezultatus ir informavo, kad per 60 darbdavių planuoja siūlyti darbą mokiniams, norintiems dirbti vasarą. Gimnazistai sužinojo, kad daugiausiai darbų siūlo paslaugų sektorius, mažiausiai – statybų. Taip pat sužinojo, kuriam laikotarpiui galima įsidarbinti, bei, kokie darbai galimi, kai tau 14-15 m., 16-17 m., ir 18 metų, kiek valandų galima dirbti, koks atostogų skaičius priklauso, kokios teisės ir pareigos, ką reiškia darbo sutartis. Sužinojo darbo paieškos būdus ir jau dabar užregistruotas laisvas darbo vietas.

Akimirkos

SPECIALUS UGDYMO KARJERAI UŽSIĖMIMAS “KAIP PARDUOTI SAVE? KAIP RAŠYTI MOTYVACINĮ LAIŠKĄ IR GYVENIMO APRAŠYMĄ?”

Gegužės 19 d. trys trečių klasių gimnazistų grupės dalyvavo specialiame ugdymo karjerai užsiėmime “Kaip rašyti motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą?”. Užsiėmimų metų gimnazistai aiškinosi, koks turi būti gyvenimo aprašymas, nes juk tai mūsų vizitinė koretelė. Kokius pasiekimus, žinias ir patirtį reikėtų akcentuoti, kad išskirstumėte iš kitų kandidatų. Sužinojo, kokie pagrindiniai motyvacinio laiško rašymo akcentai. Ir kaip kūrybiškai bei inovatyviai pateikti savo išskirtinumus, lūkesčius ir motyvaciją.

Užsiėmimus vedė ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Jaunesnioji studijų priėmimo vadybininkė, Jaunimo tobulėjimo programos „Lyderių inkubatorius“ įkūrėja ir vadovė, visuomeninės nepelno siekiančios organizacijos „Junior Chamber International” vietinio skyriaus „JCI Kaunas“ Prezidentė 2014 – Marija Vorobjovaitė.

ASMENINĖS KARJEROS VALDYMO PATIRTINĖ STUDIJA

Gegužės 5-9 dienomis keli mūsų gimnazijos mokiniai prisijungė prie grupelės Šiaulių valstybinės kolegijos studentų ir įdomiu bei netradiciniu būdu mokėsi valdyti asmeninę karjerą, t.y. dalyvavo asmeninės karjeros valdymo patirtinėje studijoje. Mokymus organizavusi ir vedusi Studentų priėmimo ir karjeros centro vedėja Onutė Raščiuvienė nuolat skatino dalyvius priimti iššūkius, įsitraukti į grupės dinamikos procesus ir savirefleksiją bei kelti asmeniškai svarbius klausimus. Patirtinės studijos metu dalyviai mokėsi per veiklą, atkreipdami dėmesį į asmeninius patyrimus ir išgyvenimus, sėkmes ir nesėkmes, siekė geriau pažinti save ir kitus.

Mokymasis vyko iš savo pačių patirties, savo pojūčių, jausmų ir kylančių minčių.

“Man teko proga sudalyvauti savaitės trukmės mokymuose, kurie vyko Šiaulių valstybinėje kolegijoje. Kai ėjau ten pirmą kartą, maniau, kad sėdėsime auditorijoje ir klausysimės, ką pasakos dėstytojas. Tačiau viskas vyko visiškai kitaip. Pirmasis susitikimas buvo daugiau teorinis, susipažinome su pagrindiniais karjeros planavimo aspektais. Vėliau buvo labai daug praktinės veiklos, užduočių. Po užduočių sekė jų aptarimas, diskusija. Vieną dieną gavome užduotį per valandą Šiaulių mieste apklausti 16 taksistų, kokia jų tikroji profesija ir ar jie patenkinti dabartiniu savo darbu. Kokia šios užduoties nauda? Sužinojome, kodėl žmonės dirba mėgstamą arba nemėgstamą darbą, koks išsilavinimas dominuoja ir pan. Užduotį atlikti buvo smagu. Pagrindinis darbas buvo mokėti dirbti grupėje ir pasiskirstyti darbus, kad viską spėtume per valandą. Kaip ir sakė dėstytoja, svarbu ne užduoties atlikimo rezultatai, bet pats procesas, kaip mes ją atlikome. Apibendrindami kiekvieną atliktą užduotį, mes pasisakydavome, ką kiekvienas iš jos gavome, kokios patirties ar kokių pamąstymų kilo. Grupėje buvo 5 žmonės, su kuriais tikrai puikiai susibendravome tarpusavyje. Tikrai esu patenkinta šiais mokymais ir rekomenduoju juose sudalyvauti sekantį kartą!”. Kristina IV kl.