Karjeros centras informuoja

DIENA SU STUDENTU

Kovo 6 d. II-IV klasių gimnazistai dalyvavo Šiaulių universiteto surengtame renginyje “Diena su studentu”.  Susirinkusiems gimnazistams sveikinimo žodį tarė laikinasis rektorius prof. dr. D. Jurgaitis, studijų prorektorius doc. dr. J. Pabrėža, Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijos bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO) Šiaulių universiteto priėmimo komisijos sekretorė Lina Bivainienė ir Studijų tarnybos direktorė doc. dr. Laima Liukinevičienė. Po sveikinimo žodžių gimnazistai pasidalino į grupes ir su studentais iš skirtingų fakultetų, dalyvavo pasirinktoje paskaitoje su studentu. Po paskaitų visų dalyvavusiųjų laukė popietė su studentais.

Daugiau apie renginį rasite čia: http://www.su.lt/index.php?option=com_content&view=article&Itemid=238&id=13757


PRISTATYTA POLICINIKO PROFESIJA

Kovo 5 d. I-IV klasių tikslinė gimnazistų grupė dalyvavo Šiaulių apskrities VPK Atvirų durų dienos renginyje, kuris skirtas jaunimui, siejančiam savo ateitį su teisėtvarka. Gimnazistai stebėjo pareigūnų priesaikos priėmimo ceremoniją. Mokymo įstaigų atstovai iš Lietuvos policijos mokyklos ir Mykolo Romerio universiteto pristatė priėmimo sąlygas 2014 m. Buvo pristatyta policijos veikla ir ginkluotė. Gimnazistai stebėjo kinologų parengtą programą.

“Renginys labai patiko. Žiūrėti „farai“ paliko gerus įspūdžius. Suintrigavo surežisuotas kinologo ir jo šuns Nato, narkotinių medžiagų aptikimas salėje. Patiko linksmuolis tyrėjas, draugiški policijos pareigūnai, viskas buvo super. Daug sužinojau apie pareigūnų sunkų, bet dorą darbą, bei apie stojimus į Policijos mokyklą ir į Mykolo Romerio universitetą. Tai mane labiausiai domino, todėl likau patenkinta, kad linksmame renginyje buvo atsakyta ir į mano klausimus.

Neatsisakyčiau dar kartą sudalyvauti tokioje atvirų durų dienoje, likau sužavėta J ”. Giedrė, III kl.

„Renginys suteikė daug papildomos informacijos, sužinojau apie stojimus ir ko labiausiai reikia stojant. Labai patiko visa programa”. Ieva, III kl.

„Renginys begalo patiko! O labiausiai – šunų pasirodymai, taip pat sužinojau, ko reikia stojant į M. Riomerio universitetą”. Vaiva, I kl.

„Šis renginys man labai patiko, sužinojau apie stojimą į policijos mokyklą: kiek metų mokytis, kas svarbiausia stojant, sužinojau apie policininko darbą. Labiausiai patiko kinologų pasirodymas. Nauda buvo tai, kad suglumau, kur dabar stoti iš dviejų pasirinkimų”. Karolina, I kl.

„Naudinga buvo tai, kad buvo galima užduoti klausimus jau baigusiems policijos mokyklą ir išeiti su atsakymu”. Ernesta, IV kl.


KARJEROS CENTRAS INFORMUOJA

Kovo 5 d. mūsų gimnazijoje lankėsi Lietuvos Verslo kolegijos Šiaulių skyriaus dekanė Raimonda Tamoševičienė. Viešnia pristatė kolegijos studijų programas ir šios aukštosios mokyklos privalumus, vėliau su viena abiturientų grupe diskutavo tema „Viešoji kalba: kaip kalbėti, kad klausytojas taptų pašnekovu?“. Mokiniai prisiminė komunikacinės situacijos reikalavimus, komunikavimo ypatybes, kas yra sakytinė komunikacija, kokie yra kūno kalbos ženklai. Įdomūs buvo patarimai, kaip suvokti savo kalbėjimo tikslus, kokios teisingos kalbos dalių proporcijos. Susitikimas neprailgo ir  dėl labai ekspresyvaus lektorės bendravimo.

„Užsiėmimas patiko, nes dėstytoja labai charizmatiška, mokanti ir mėgstanti savo darbą. Sužinojau porą subtilybių, kurios manau pravers ruošiantis kalbai. Paskaita buvo naudinga, nes šiomis dienomis tema apie kalbėjimo įskaitą labai aktuali“. Evelina, IV kl.

„Užsiėmimas išties buvo labai įdomus jau vien dėl to, jog lektorė labai gyvybingai šnekėjo, sužinojau, kad svarbiausia yra susidėlioti aiškius tikslus: kam ką ir dėl ko bus kalbama, taip pat visiems žinomą tiesą, kad argumentuoti reikia tinkamai, kad įrodyti savo tiesą. Išėjau su mintimi, kad kalbai pasiruošti tikrai galiu gerai.:), įgijau motyvacijos“.  Audronė, IV kl.

„Buvo  supažindinta su kūno kalba: kaip suvaldyti savo baimes, ir suteiktos žinios bendram kalbų sakymui. Lektorė įtraukė į pokalbį, pateikė efektyvius pavyzdžius. Buvo naudinga ir įdomu“. Aurimas, IV kl.

„Parodė į kurią rankos vietą įsignybti, kad niekas nematytų ir dingtų jaudulys, kokiu atstumu nuo stalo sėdėti, kad būtų patogu. Apie mokytojų reakciją, kaip galima suprasti ar įdomu, ar ne. Taip pat davė patarimų, kaip atsakinėti į klausimus, kaip malšinti stresą. Net išėjusi su drauge šnekėjau apie šį užsiėmimą ir pasidalinau informacija, buvo tikrai naudinga“. Dominyka, IV kl.

„Sužinojau kaip patraukti pašnekovą, kaip atsakinėti, kad tave išgirstų. Buvo tikrai naudinga ir įdomu“. Gintare

„Sužinojau naujus ir naudingus dalykus, kurie tikrai pravers ateityje (pvz.: sakant kalbą, kalbant su auditorija)“. Maksas, IV kl.